Vila i frid


Kommentarer
..Postat av: Johan Falk --------------------------------------------------------------------------------

Det var mycket fint skrivet!


2012-10-17 | 19:44:23 |
..Postat av: Sandra --------------------------------------------------------------------------------

Åh usch beklagar. Hatar också den sjukdomen, min mormor fick cancer nu i år, hon står mig jättenära och det känns jobbigt att inte veta att hon kanske inte kommer bli så gammal, man vet ju aldrig :'( kram på dig!

Svar: Det är aldrig roligt när någon nära blir sjuk. Just cancer gör ju saken ännu värre, man tror oftast det värsta även om det faktiskt kan gå bra! Jag hoppas jag kommer så långt i min utbildning så jag får jobba inom cancer, då skulle det verkligen kännas som man gjorde något bra för människorna. Jag håller tummarna för att det ska gå väl för din mormor! Mina ord hjälper ju inte, men det är inte roligt alls när någon blir drabbad. Kram!
Cecilia Dahlfors


2012-10-18 | 16:13:55 | URL: http://leasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback