Vägen till körkort


Kommentarer
..Postat av: Erika --------------------------------------------------------------------------------

Jag skulle ha skrivit en bok som jag egentligen redan påbörjat för två år sen, men orkade inte göra det haha tror inte att så många skulle vilja läsa smörjan :P


2009-09-01 | 16:12:10 | URL: http://erikalauri.blogg.se/
..Postat av: SABINA ♥ --------------------------------------------------------------------------------

åh vad mysigt :) jag var också bara med min pojkvän.


2009-09-02 | 16:38:36 | URL: http://sabinalindquist.blogg.se/
..Postat av: Anonym --------------------------------------------------------------------------------

har du varit på riskettan och halkan än? annars borde du boka in det snart för utan att ha gjort de får du inte ens boka uppkörning/skrivning. Dessutom måste du ha 19 godkända teoriprov på SE för att få boka...Så ligg i om du vill ha ditt körkort innan 5 jan!!! :) lycka till //Trolin


2009-09-03 | 19:27:04 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback