11. Mina syskon


Kommentarer
..Postat av: sara --------------------------------------------------------------------------------

"sen måste jag erkänna att hon är mycket smartare än mig trots att man inte kan tro det ibland!" Tack för den du, haha!



För övrigt är jag lite smått mållös, sådant är inte direkt något man hör från dig varje dag eller snarare NÅGONSIN! Men jag blev glad över att läsa det!



För övrigt glömde du att skriva att det kan vara bra att ha "lilla" mig i närheten ibland! T.ex. då du ska förklara någonting, för det är ju trots allt mig alla tittar på när du är klar som rop på hjälp att jag ska översätta till ren svenska! ;) Mohahaha.


2011-01-12 | 15:54:57 | URL: http://saradahlfors.blogg.se/
..Postat av: sara --------------------------------------------------------------------------------

sv: Jah jah! ;) Sprolla Roland liksom! :D


2011-01-12 | 22:31:16 | URL: http://saradahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback