HEJ TJO HALLÅ


Kommentarer
..Postat av: Erik Andersson --------------------------------------------------------------------------------

Hej, blev tvungen att lämna ett spår här! Jag tycker du verkligen är jättesmart, det känns nästan som jag själv skulle ha skrivit det : ) HEJS puss over and out from you big "dick" E


2009-03-18 | 14:11:30 |
..Postat av: Oskar Pettersson --------------------------------------------------------------------------------

Det var inte smart skrivet... skriv något om korv istället, det är meningen med livet! kyss och smek, detta är ingen lek, Oskar


2009-03-18 | 14:14:09 |
..Postat av: Axel Svensson --------------------------------------------------------------------------------

kom hem vi börjar om igen


2009-03-18 | 14:14:57 |
..Postat av: Patrik Hjelte --------------------------------------------------------------------------------

korv är gåt


2009-03-18 | 14:15:37 |
..Postat av: Pierre --------------------------------------------------------------------------------

Acksell är nog en person som är dum i huvudet....tyvärr.


2009-03-18 | 14:17:49 |
..Postat av: Sandra Westerlund --------------------------------------------------------------------------------

Nejtack, du måste hänga upp tvätten först Axel!


2009-03-18 | 14:20:04 |
..Postat av: Calle-Fille --------------------------------------------------------------------------------

Jag träffade en korv en gång, han behandlade mig med värdighet. Han lät t.o.m. mig att äta upp honom, han smakade gott. Nu saknar jag korven, tänkte inte på det innan...


2009-03-18 | 14:22:43 | URL: http://www.
..Postat av: siamesisk trilling med tre huvuden --------------------------------------------------------------------------------

Nu har jag fått ett hår på könet, vems är det?


2009-03-18 | 14:26:59 | URL: http://www.youtube.com/watch?v=rCiTYI4mLsA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback