hejhej

Permalink | Allmänt | Kommentarer (1)
2009-09-21 15:33:00

Jag tar 50kr. Men andra ord är det rätt billigt mot vad alla andra tar!

Hur ska du göra?
  • Svara på dessa frågor i mailet
    - Vill du ha allt från grunden, eller bara en ny haeder?
    - Vilka färger på bakgrund, text osv?
    - Vill du ha med några bilder? (skicka isåfall)
    - Vill du ha något speciellt mönster?
    - Vill du ha med ditt namn och/eller någon annan text (skriv ner)?
    - Menyn på höger eller vänster sida?
    - Mellanrum mellan menyspalten och inläggen?
    - Vill du ha en typ av underskrift efter varje inlägg?
    - Finns det några andra önskemål?
    - Skriv med vad din blogg heter!
    Svara så utförligt som möjligt för att det inte ska ske några missförstånd!
    Är ni osäkra på hur ni vill ha det kan ni kolla lite på mina tidigare designer.
  • Jag hör av mig så fort designen är klar, då får du se den och komma med egna åsikter tills du är helt nöjd med den!
  • När du är nöjd och glad, då ger jag dig min adress/kontonummer (välj vilket) så får du skicka pengarna till mig. Du får designen när jag fått pengarna.
    (och jag går inte på nåt om att pengarna måste ha kommit bort på posten eller liknande, som sagt ni får designen när jag får pengarna.)
Jag hänvisar alla som har frågor angående design till min mail [email protected] !

Annars kan ni besöka Designadinblogg. Där finns det massor med hjälp och det är därifrån jag har lärt mig det jag kan. Så den sidan rekommenderar jag verkligen till er som har frågor om hur man gör.


Trackback