Eget arbete

Idag efter skolan har jag arbetat lite med uppslaget jag försökte förklara i förra inlägget. Det är endast en test och varken Frida eller Linn har sett det ännu så det blir en överrsakning för dom imorgon på projektlektionen.
Jag själv blev väldigt nöjd med resultatet trots att det än sålänge bara är en test, lite små ändring behövs nog göras. Men såhär ser iallafall upplägget ut:




Eftersom jag själv tog initiativet att göra en egen grund bara för att se vilka alternativ vi har så skulle det vara skönt med lite åsikter om vad ni tycker om den. Om det ens är något alternativ att använda ovanstående layout eller inte? Tycker ni att förslagen i tidigare inlägg är bättre? Något som borde förbättras/ändras på förslaget här ovan?

Kommentarer
Postat av: Robert

Jag tycker att det ser väldigt spännande ut! Jag undrar bara hur den här Wire-O-lösningen skall fungera?



Snyggt! /Robert

2010-03-23 @ 08:33:38
Postat av: Anette

Håller med! Jag som tycker om enhetlighet undrar dock om det finns en tanke med att ha tejp på ena sidan och gem på den andra till den tipslapp som ackompanjerar recepten.



OBS stavningen av "omelett"!!!



Och i anslutning till det vi pratade om förra veckan: pannkaks-sidan ser faktiskt lite bättre ut än omelett-sidan, tycker jag nu när jag ser båda idéerna förverkligas bredvid varandra. (Täcka eller inte täcka bilden, det var frågan förra tisdagen)

2010-03-23 @ 14:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0