dålig uppdatering

Anledningen till dålig uppdatering har varit för att efter den 8 december och innan jullovet hade vi ingen projekttid i skolan, dessutom var jag ledig första veckan på lovet. Så självaste projakttiden i skolan har vi inte haft.

Förra veckan var jag lite klantig och glömde skriva. Linn var sjuk. Frida och jag upptäckte att våra redigerade bilder hade försvunnit! Under den lektionen satt vi och svor över det, men vi skrev också upp några punkter på vad som behövs göras och saker som har varit oklara i vårat projekt. Ett exempel är att vi nu har bestämt oss för att ha våran kokbok på USBminn istället för att trycka upp den, men det är inget som, åtminstone inte jag, vetat hur vi ska gå vidare med.

Idag har vi haft projektmöte och skrivit ner en planering för alla veckor fram till slutet av vårat projekt. Nu har vi kommit på rätt väg och det känns som att vi har koll på det mesta efter denna dag.


Kommentarer
Postat av: Robert

ok, skönt att du är tillbaka på banan.

2010-01-26 @ 17:51:30
Postat av: Anonym

Ja! Konkret, åskådliggjord tidsplan = mycket bra!

2010-01-27 @ 10:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0