Uppdatering

Ibland verkar blogg.se inte riktigt fungera. Tydligen publicerades inte mitt inlägg jag skrev i torsdags.
Så svaret till Anette som undrade om vi gjort sammanställningar av recept och bildredigering i tisdags (2/2) - JA, det gjorde vi. Linn och jag delade upp arbetet och arbetade hemifrån. Frida var sjuk den dagen.

Nu är alla bilder färdigredigerade och recepten är sammanställda. Idag (9/2) började vi sätta igång med layouten och vi vekar va ganska så överrens med hur vi vill ha det. Ska försöka hitta "blädderteknik" så det ser ut som man bläddrar våran pdf som en helt vanlig tidning/bok.

Nästa gång, som blir imorgon på min och Fridas rast, hade vi tänkt göra klart det som ska vara våran framsida.

Kommentarer
Postat av: Robert

smacka upp lite bilder då!

2010-02-10 @ 07:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0