Svar på frågor

Anette har ställt frågor som jag inte lagt märke till och som jag hade tänkt svara på nu.

Vad har hänt sedan förra veckan? Fick ni något uträttat på projektttiden i går e m (tis 15/9)?
Det var väldigt dålig uppdatering från förra gången. Och jag tror det berodde på att vi mest satt och diskuterade och kollade i kokböcker för att hitta tips om vad vi ska göra för olika slags maträtter.

Hur kändes det efter dagens UF-info? Blev ni mer taggade när det gäller att omsätta ert projekt till ett UF-företag?
Vi har ju haft besök utav UF tidigare på företagsekonomin och då tyckte jag inte att det var något för mig. Men när vi nu kom på att göra en kokbok för studerande så kändes det ändå som att vi hade en idé som skulle kunna gå framåt!
Även om vi redan hade bestämt oss för att vara med i UF innan vi fick besök av UF-representanterna, så blev vi ändå mer peppade till att göra detta!

Kommentarer
Postat av: Robert

Jag tänkte bara påminna om en fungerande form för loggskrivande:



Skriv logg efter arbetet så att du kan svara på:



Vad gjorde jag? Hur gick det? Lärde jag mig något?



Men skriv även:

Vad ska jag göra nästa gång?



För då har du en instruktion för att direkt sätta igång med arbetet nästa gång!

2009-09-24 @ 07:54:20
Postat av: Anonym

2009-09-24 @ 07:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0