sjuk - tisdag 6/10

Jag blev sjuk under dagen och fick sjukanmäla mig. Linn var på Webbmöte så Frida blev själv. Hon och jag försökte ändå hålla kontakten över internet.
Vi hade till denna tisdag (6/10) samlat på oss recept som vi tyckte var bra, utifrån dom valde vi ut 10 stycken var och skrev upp. Nu har vi 22 recept som vi ska minska ner till ungefär 15-20 recept.
Hitills har vi kommit överrens om tre recept (åtminstone som jag skrivit upp); korvstroganoff, hemmagjord pizza och pasta carbonara.

Idag (måndag) har vi pratat med en av lärarna på Hotell och Resturang. Vi såg nämligen att det skulle serveras korvstoganoff imorgon till lunch, vilket är ett jättebra tillfälle att fota på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0