Mina tankar


Kommentarer
..Postat av: Sandra --------------------------------------------------------------------------------

Hej! Om du har tid, skulle du vilja hjälpa mig med min design på bloggen? 😃

Svar: Ja, jag skrev ett meddelande till dig att jag kunde göra det. Men undrar lite vad exakt du vill ändra? Headern och bilderna på sidan? Skriv ner dina tankar om hur du vill ha det. Jag har börjat jobba nu så jobbar alla vardagar och från och med helgen så börjar vi sätta igång med flytten som sker nästa vecka. Så det är lite fullt upp precis för tillfället i och med flytten då, men om du sänder bilder till mig så kan jag börja pyssla med det så fort jag får en ledig stund :)
Cecilia Dahlfors


2014-03-17 | 21:36:51 | URL: http://leasmamma.blogg.se
..Postat av: Sandra --------------------------------------------------------------------------------

Jag har inte fått något meddelande? Vart skrev du det? Sms? Ja, vill ändra så att det inte står Leas mamma i graderna, ich lite bilder bara. Lite också att färgen blir något ljusare. Typ ljusrosa och vitt. Om du förstår ;)

Svar: Kan också ha varit så att jag tänkte skriva meddelande till dig men glömt bort det och trott att jag skickat det! Haha, mitt minne har inte varit det bästa den senaste tiden.
Okej, vill du ha med någon annan text istället för "Leas Mamma"? Exempel: "Mamma till Lea & Leonel".

Du kan skicka bilder till mig på min mail ([email protected]), så är det lättare för mig att se vad jag har att jobba med! :)
Cecilia Dahlfors


2014-03-20 | 21:54:40 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback