Erikas nya design


Kommentarer
..Postat av: Louise --------------------------------------------------------------------------------

Du får gärna fixa min om du har lust :) <3

Svar: Ja visst skulle jag kunna göra det! =) Men så du är medveten om det så kostar det beroende på hur du vill ha det. Det tar nämligen lite tid att fixa. Hatar att ta betalt från folk jag känner, men du kanske förstår?
Cecilia Dahlfors


2013-05-27 | 18:55:14 | URL: http://louisehaglund.blogg.se
..Postat av: Anonym --------------------------------------------------------------------------------

Hej! Är allt bra med dig? :) du får jättegärna hjälpa mig med designen igen (ändra den lite) sen när lillebror tittat ut. :)

Svar: Allt är bara fint med mig! Jag satt faktiskt och funderade lite över det, att du säkert ville ändra lite efter det. Jag har även en annan idé. Vet inte om du gillar den, men du vet säkert att min syster fotar en hel del. och hon har sagt många gånger att hon vill testa fota bebisar. Så tanken slog mig att du kanske ville ha bilder på den lille men också på lea? =) Du får gärna fundera lite på det så kan man ju diskutera vidare om det! :)
Cecilia Dahlfors


2013-05-27 | 20:25:23 | URL: http://Leasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback