En bra dag!


Kommentarer
..Postat av: Elin --------------------------------------------------------------------------------

Hej Cecilia! Australien är verkligen ett underbart land, vacker natur och jätte trevliga människor. Jag tvekade också länge innan jag bestämde mig. Jag är inte heller så bra på engelska och därför tvekade jag. Men för min del har det inte varit något problem. Min familj är jätte bra och de är lätt att prata med dem och barnen och de har förståelse för att jag ibland har svårt att uttrycka mig.

Jag tycker absolut du ska åka! Det är klart att jag saknar familj ocg vänner men det är helt klart värt det och det blir lättare med tiden. Jag kommer jobba här i fyra månader, jag tro det är ganska lagom om man är lite osäker på hur man kommer klara det.

Hoppas jag svarade bra på dina frågor!


2011-03-20 | 08:21:17 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback