Always on my mind, Always in my heart


Kommentarer
..Postat av: Pelin --------------------------------------------------------------------------------

Hej!

vad kul att du horde av dig! Jag har varit lite lat pa sistone och inte orkat uppdatera min blogg! Men det stammer, jag har bott i aus i 6 mander och jobbat som frisor! Jag hade tidigare varit har pa semester sa jag visste redan att jag alskade och att jag ville hit!



Jag har tidigare pluggat i usa sa engelskan hade jag,..MEN lat absolut inte det hindra dig! Det ar hur mycket svenskar har som helst, och tro mig fransmannen och tyskarnas enegelska gar inte att jamnfora med den eneglska vi lar oss i vara svenska skolor! det tar max 3 veckor for dig att komma in i det! Sa de ar nemas problemas. Hogsasongen borjar i november da kan det vara lite svart och dyrt att fa tag i boende och jobb, ha det i atanke men ingenting ar omojligt!

visum.. jag akte hit med en organisation som jag inte kan saga namnet pa for den ar SKIT, jag har kommit overens med dom om att inte saga deras namn for att jag ar missnojd. Saken ar som sahar, du fixar ett visum genom aus ambasaden i sthm pa internet eller gar dit, det gar pa 5minuter! och kostar mycket mindre, jag valde att ga via en organisation for att jag reste ensam och det var skont att ha nagon att vanda sig till, men sa fort jag kom hit fick jag anda klara mig sjalv och slosade 10 000kr pa att bara ha nagon som skickade in alla papper at mig, sa skulle jag gora om det skulle jag fixa allt sjalv!



kanns det som att du fick svar pa dina fragor?

du far fraga hur mycket du vill! jag undrar bara hur du hamnade pa min blogg?? det ar kul att veta, for det ar fler som fragar om aus :)



Aus ar varldens basta land, jag trivs jattebra har och ska ga over pa ett annat viusm sa jag far jobba har i 2 ar till, kanner du for att aka, gor de! Det ar underbart och du kommer inte att angra dig! ingenting ar om;jligt och livet blir vad du g;r det till o allt loser sig pa vagen me srpak osv! :)



med vanlinga halsningar Pelin


2011-04-11 | 04:32:19 | URL: http://pelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback