Projekttid på lovet

Jag har glömt bort att skriva om att vi arbetade med projektarbetet i måndags. Försökte ha klar en grund i layouten till på onsdag. Tanken var att vi skulle åka till stockholm på onsdagen och hälsa på våran handledare Kristina på Allt om mat. Men eftersom tågen har krånglat så har vi skjutit upp det, ingen dag är bestämd än men om någon vecka ska det bli av iallafall.

Hur gick det på måndagen? Jo det blev inga större förändringar mot vad jag redan visat er, men vi gjorde en till sida med recept som ser i stort sett likadan ut. Vi hade tänkt fråga Kristina vad hon tycker skulle passa bra på framsidan.
Vi har dessutom skrivit en enkät om folk är intresserade att köpa en kokbok på USB och vad de skulle kunna tänka sig att betala för det. Denna ska inom kort lämnas ut till personer lite överallt.

Kommentarer
Postat av: Anette

Utmärkt med enkät!



Synd att Stockholmsresan inte blev av. Jag rekommenderar att ni bokar tid snarast om det alls ska bli av. Kanske kan ni även få synpyunkter på annat sätt än genom ett fysiskt möte?

2010-03-01 @ 08:11:52
Postat av: Robert

Då förstår jag.

2010-03-01 @ 16:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0