Tisdag 1/9, arbete hemma

Linn och jag pratade igår med våran lärare Roland Zielinski om att kanske göra denna idé till UF. Linn och jag tyckte det lät väldigt roligt. Så vi satte oss ner och gjorde en liten planering på vårat arbete, hur det kommer se ut om vi anmäler oss till UF. Men eftersom Frida inte var med då så är vi ännu inte säkra på om vi ska göra det eller inte, men vi ska försöka övertala henne!

Frida är sjuk och Linn var ledig på eftermiddagen, så jag valde att gå hem idag och arbeta. I planeringen står det att vi ska leta fram recept, så det är vad jag kommer hålla på med den närmaste timmen.

Kommentarer
Postat av: Anette

Hur kändes det efter dagens UF-info? Blev ni mer taggade när det gäller att omsätta ert projekt till ett UF-företag?

2009-09-10 @ 13:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0