1 december, redigering

Förra veckan var både Frida och jag sjuka efter influensasprutan, så det blev ingenting gjort. Idag har vi istället tagit tag i det och delat upp alla bilder så vi ska redigera dem och skriva recepten.

Jag känner mig nöjd med resulteten vi fått fram idag. Här är en av bilderna.

Före



Efter




Vi har ännu inte gjort någon layout för våran bok, men jag tror vi har några gemensamma tankar om hur vi ska ha den.

Tryckeriet vi hörde av oss till har inte svarat, så vi har skickat iväg mailet en gång till och till två olika mailadresser denna gång!

Kommentarer
Postat av: Robert

Kanske dax att bredda urvalet av tryckerier. Bilden ser smaskig ut.

2009-12-01 @ 17:01:11
Postat av: Anette

Ja! Verkligen stor skillnad på före och efter-bilden, men jag undrar om det där geggiga kletet ska vara kvar? Eller det kanske bidrar till att öka smaskigheten?

2009-12-02 @ 08:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0