En veckas jobb!


Kommentarer
..Postat av: Jennie --------------------------------------------------------------------------------

Hej tänkte kolla vad du tjänar i månaden på veromoda? Om du har något ob tilläg eller så? Har just fått jobb där i trondheim nämligen och är lite intresserad vilken lön de är.:)

Svar: Åh, vad roligt! :D Ingen på VeroModa har ob tillägg, men just i vår butik så vill alla skriva på att vi vill ha det, så vet inte om det faktiskt kan bli ändring på det. Alla vi som jobbar har olika lön, jag har bara jobbat där lite mer än en månad och fick en ganska låg lön första gången eftersom jag inte hunnit jobbat en hel månad. Nu i Augusti får jag min första riktiga lön och då har jag jobbat nästan varje dag! Men får 132NOK/timmen. Finns många jobb som man får mycket mycket mer på, men jag har valt att jobba med något som är kul och fokuserar inte så mycket på pengarna direkt. Men skulle såklart kännas bra om vi kunde få ob också! :)
Cecilia Dahlfors


2013-08-22 | 16:07:24 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback