ÅÄÖ


Kommentarer
..Postat av: Helen --------------------------------------------------------------------------------

Stort grattis till er båda! Saknar dig!<3


2011-02-06 | 22:26:50 |
..Postat av: sara --------------------------------------------------------------------------------

svar: Nej jag tror inte den andra kommentaren kom fram!

Hur som, jag tror alla trodde att våren var på väg, nästan alla gator var fria från snö, man såg till och med GRÄS! Men icke sa nicke, vi fick ungefär 20 cm på bara ett dygn och idag var det närmare 20 minus ute! SVINKALLT! Mitt hår var fan is när jag kom till skolan >.< Sjukt avis på värmen du befinner dig i nu! MEN, det är inte långt kvar tills ni kommer hem nu, så njut så mycket ni kan för snart kommer ni hem till Sverige med en vargvinter som heter duga!!! KRAM!


2011-02-14 | 19:26:32 | URL: http://saradahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback