Mot Söderköping


Kommentarer
..Postat av: nicole --------------------------------------------------------------------------------

sv: Tack så mycket:)

jo jag blir vääldigt lång med mina klackar och ibland använder jag 16 cm klackar också! folk tycker att det är snyggt med långa tjejer som har klackar! Och dom som inte gör det är oftast korta och avundsjuka haha ;) nej men jag tycker helt klart att man ska använda det man vill och att inte längden ska sätta stopp för dom där snygga klackarna man spanat in i flera veckor typ.



Jo jag blir vääldigt mycket längre än mig pojkvänn och det tänker jag faktiskt inte på så mycket , liksom han ska väl inte behöva använda klackskor för att vara längre än mig när jag har det ? :P



Tycker värkligen att du ska använda klackar! Det är inget fel med att ha det om man älskar skor

/Shoppaholly




2010-07-16 | 10:17:19 | URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback