Det är Tisdag


Kommentarer
..Postat av: Lotta --------------------------------------------------------------------------------

Designen blev riktigt snygg:) <3


2009-02-17 | 19:47:53 | URL: http://lottamalinmaria.blogg.se/
..Postat av: F E L I C I A ' S --------------------------------------------------------------------------------

*Hejsan!

Jag lärde mig göra det där precis som det står på DDB, och sen så får man inte vara rädd för att prova sig fram(gör detta dock i en testblogg om du är helt osäker på vad du gör).

Hur som helst, så gör jag först en linje i headern, dvs. att den görs i PS. När jag sen har lagt upp headern så är det bara att kolla i stilmallen under "}side", där man kan lägga till raden "border-right: 10px solid black;" för att få till raden.



Dock beror allt också på vilken sida man har menyn. Men om vi säger att du har som du har nu på din blogg, så ska det stå "border-right:", annars byter du bara till left.. Värdet där jag har skrivit 10px ändrar du ju såklart själv, "solid" kan du byta till "dotted" eller "double", och färgen kan du självklart också ju byta ut. Inge svårt så, är nog inte så mycket bättre jag att förklara. :p


2009-02-17 | 20:15:16 | URL: http://ex0t1c.blogg.se/
..Postat av: F E L I C I A ' S --------------------------------------------------------------------------------

Inga problem! :)


2009-02-17 | 21:22:38 | URL: http://ex0t1c.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback